Warning: Creating default object from empty value in /homepages/34/d442112631/htdocs/PoorCreditLoansToday.com/wp-content/themes/headlines_enhanced_v3/functions/admin-hooks.php on line 160

Thelma and Norma

Your ads will be inserted here by

Easy Ads.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

Thelma and Norma

thelma and norma are hog heads

Your ads will be inserted here by

Easy Ads.

Please go to the plugin admin page to set up your ad code.

Tags: ,

25 Responses to “Thelma and Norma”

  1. WWHHAAAAAAAA! LOL!!

  2. This one’s the best of the bunch, hands down. Everyone needs a pair of old grandmas like this in their life.

  3. “sound good cuz they free…shoot… yeah, shoot”
    That slays me EVERY TIME!!!

  4. I also imitated them lol!!!

  5. ooohhh the lady in the green, id hit that!

  6. LOL I always imitated them.

  7. Oh man, I love this. hahaha.

  8. Hilarious!!!!!!!!

  9. FUNNIEST PARTS AT 00:12 and 00:16!!! Swear to bob dude!

  10. sob’s got my i.d. now i’m hatn’ life. how do we catch these f***ers ?? !!

  11. sound good cause they free shooot (: ahahahahah (:

  12. This could never get old. its hilarious!! i love these old ladies 🙂

  13. OMG
    LOL
    i wish they would still play this commercial!
    it never gets old!!!!

  14. shoot.. yeahhh shoot.

    hahaah
    everytime i see it, i have to laugh.

  15. lmao watching these make me scared & want to store my money in a safe in my house

  16. ahahahahaahahahha everytime.. never gets old

  17. PLEASE DONT READ THIS. YOU WILL GET KISSED
    ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE
    OF YOUR LIFE. TOMORROW WILL BE THE
    BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DONT
    POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 VIDEOS YOU
    WILL DIE WITHIN 2 DAYS. NOW UV STARTED
    READIN DIS DUNT STOP THIS IS SO SCARY. SEND
    THIS OVER TO 5 VIDEOS IN 143 MINUTES WHEN
    UR
    DONE PRESS F6 AND UR CRUSHES NAME WILL
    APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS. THIS
    IS
    SO SCARY BECAUSE IT ACTUALLY WORKS.. so sorry

  18. This campaign was GENIUS! Commercials just don’t make me laugh, but the citibank identity theft ones had me in stitches

  19. Best story ever: the one on the right sat next to me on a plane to L.A. in June. I was about to blurt, “oh my gosh, I love you!” Haha, truly, there couldn’t have been anyone better to have sat next to me.

  20. the best commercial everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lma0000

  21. woah baby look at those turkeygobblers jiggling when they immitate the motorcycles

  22. whats the name of the whistle song at the end?

  23. best commercial EVER!!!!!!!!!!1

  24. They’s like WAAAAAAAAAAAAAAAAAH, no man they’s like BrrrrrrrBrrrrrrrrrrrrrr… No they like WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH sound good cuz they free shoot…. Ya shoot

  25. sound good cuz they free shoot. yea soot! LMOA